Pages - Menu

2. huhtikuuta 2011

Kevätsiivous, part I

Eilen illalla julistin itsekseni, että huomenna on se päivä jolloin minä laitan KAIKEN KUNTOON SAMOINTEIN!

Tänä aamuna tuli sitten vähän lööbailtua, vasta tuossa 11.00 aikaan pääsin ylös sängystä. Ja nyt puoli kahdentoista aikoihin juon tässä aamukahvia ja päivitän blogia. Krhm...Vaan olen jo laittanut hiukset kiinni ja asennoitunut siihen, että nyt alkaa kevätsiivous. Tavoitteena on hankkiutua KAIKESTA TURHASTA eroon. Se on nimittäin niin, että mitä enemmän krääsää sitä enemmän ahdistusta. Ainakin minulla.

Joten olen ajatellut käyväni KAIKEN läpi ja lahjoittavani turhat, mutta käytettävät tavarat/vaatteet SPR:lle/FIDAlle. Ne tavarat ja vaatteet, jotka ovat käyttökelvottomia, menevät roskiin. Vähän tavallaan sellainen siivous, että muuttaisi, mutta ilman sitä muuttamista.

Meikit kävin jo läpi, lähti NELJÄ vanhaa meikkivoidetta roskiin. Yhden Yves Rocherin mineraalimeikkivoiteen säästin kesää varten. On vaalein sävy, mutta ihan helkkarin tumma. Kesäksi hyvä ns. aurinkopuuteriksi minulle, kalkkilaivan kapteenille. Löysin yhdet tekoripsetkin (?!?!??!), en oikein tiedä mitä niille tehdä. Jäävät nyt tuonne ns. ei niin käytettyjen meikkien-meikkilaukkuun oleilemaan. Mistä sitä tietää ikinä, mihin joutuu.

Päivä on harmaa ja sateinen, eli TÄYDELLINEN siivouspäivä. Nyt kun vaan alkaisi kofeiini vaikuttaa ja saisin ns. raivon päälle... No, koko päivä aikaa. Ei tästä sentään stressiä tarvii vetää.

Niin, ja... Meowille lähti tilaus. Sitten kun olin tilauksen tehnyt, tajusin, että heiltä oli juuri tullut sähköpostiin Call Cat Letter, jossa tietenkin oli alennuskoodeja. Välillä olen aika TYHYMÄ. Mut kaikki on välillä, eikö... :D

Ei kommentteja: