Pages - Menu

16. syyskuuta 2011

Ystävä lähtee Nykkiin, mitä mä haluan?!?

Ystäväni on lähdössä maaliskuussa New Yorkiin. Tottahan toki olen tästä "hieman" kateellinen, ja haluaisin itse myös. Mutta toisaalta olen myös innoissani, sillä nyt voin nakittaa ystävän tuomaan mulle kasan kosmetiikkaa Nykistä!!! Happy girl!

Olen tässä nyt sitten mietiskellyt, että mitä oikeastaan haluasin. Urban Decaytahan varmaan laitan kaverini metsästämään, mutta se tuskin on hankalaa New Yorkissa, sen kun astelee vaan Sephoraan ja homma on siinä. Vaan nyt sitten mietin, että mitä haluan... Pitäisikö satsata johonkin kunnon palettiin, vai haalia kenties ehkäpä meikkipohjaa varten jotain tuotteita?

UD:n Book Of Shadows IV kiinnostaisi, Sephoralla hintana on vaan suolaiset 64 dollaria. Tosin, tuossa tulee kyllä muutakin kuin vain luomivärejä... Hmmh, hmmh...


Minulla menee hieman kausittain nämä kiinnostuksen kohteet. Kun huhtikuussa aloitin tämän blogin, olin ihan addiktoitunut luomiväreihin. Ostin niitä koko ajan lisää, mutta sitten totesin ettei ole mitään järkeä haalia ihan järjetöntä määrää luomivärejä, sillä lopulta en käytä niistä kuin pientä prosenttia. Sen jälkeen onkin sitten alkanut täydellisen meikkipohjan etsiminen. Luulen, että se etsintä on nyt päättynyt, sillä MeowCosmeticsin mineraalipohja ja Illamasquan Skin Base ovat vaan NIIN HYVIÄ. Tosin, Skin Basea varten nyt tarvitsisi hankkia hyvä irtopuuteri. Voi olla, että palaan vanhaan kunnon Rimmelin Loose Powderiin, se vaan toimii minulla niin hyvin, eikä anna jauhoista lopputulosta. Kenelläkään vinkkejä hyvän irtopuuterin osalta?

Mutta totta kai haluan jotain Nykistä. Jotain sellaista, mitä on todella hankala saada Suomesta... MITÄ?

6 kommenttia:

Sonia kirjoitti...

Ne ripsentaivuttimet, Shu Uemuran. Lähimmästä Sephorasta. Itsehän en tiedä mitään, kun en ripsiä taivuta, mutta kehuvat kuin GHD:tä. UD:n valikoimista en itse löytänyt mitään ostamisen arvoista Lontoon UD-tiskeiltä, kun Naked-palettikin on niin ei-mun-juttu. Mut sellaset 24/7-rajauskynäpaketit on hyvä hankinta.

Milla kirjoitti...

Juu, nuita ripsentaivuttimia itsekin mietin. Voisi olla ihan hyvä hankinta. Itsellä ripset on mallia "ihan helkkaristi ripsiä, kasvaa kahdessa rivissä, mutta tikkusuoria". UD:ltä ei tosiaan ainakaan Sephoran nettisivuilla ollu oikein mitään. Too Facedin luomiväripaletit sen sijaan alkoi kiinnostaa aika kympillä. Ja sama, Naked ei tosiaan ole minunkaan juttu.

.Nekku. kirjoitti...

Minäkin kehun ripsentaivuttimia, ne ovat loisto-ostos! Eivätkä edes kovin kalliit. Urban Decayn 15th Anniversary Palette odottaa minua postissa (!!!), kirjoitan siitä lähiaikoina, mutta todennäköisesti voin jo sanoa suosittelevai sitäkin. :) Ja NARSia, joku poskipuna tai luomiväriduo. Ja apua, Loracilla on kaikkea upeaa, Multiplex 3D -huulikiillot ovat ainakin ihan mahtavia (http://www.loraccosmetics.com/p-133-multiplex-3-dbrfont-size1lip-glossfont.aspx).

Lisäksi tarvitset Milania jostain drugstoresta, Benefitiä (poskipuna tai uusi They're Real! -ripsiväri) ja Philosophya (joku suihkugeeli ainakin ja ehkä esim. Purity Made Simple -putsari tai Hope in a Jar -kosteusvoide).

Ai niin, piidioksidipuuterit (silica) ovat tosi kivoja, niihin kuuluu mm. törkeän ylihinnoiteltu Make Up Foreverin HD-puuteri. Omani ostan Coastal Scentsilta (Silica Powder Spheres) tai Fyrinnaelta (piidioksidipohjainen Fluff). Pitävät kiillon poissa aika hyvin, mutta ovat kasvoilla oikeastaan näkymättömiä, paitsi salamavalossa, jos levityksen kanssa ei ole ollut huolellinen.

Milla kirjoitti...

Hui! Johan tuli tuotteita! :D Toi Fyrinnaen Fluff löytyy jo itseltä, pidän kovasti. On vaan niiiiiiiiiiiin pieni rasiallinen mokomaa, että pitäis saada joku vähän isompi. Kun oikeastaan jokaiseen meikkiin tulee irtopuuteria käytettyä, kiinnitykseen. On sitten pohja mineraali tai Illamasquen Skin Base.

Narsia olen miettinyt, tosin Albatross- highlighter pyörii mielessäin, kun en vaan osaa käyttää vielä poskipunia (pitäis saada joku sellainen tosi "laimea" sävy harjoittelua varten). Mä jotenkin en Benefitiltä ole löytänyt mitään, mikä olis ihan pakko saada. Mut Too Facedilta löytyi tää: http://sephora.com/browse/product.jhtml?id=P263701&categoryId=C10480
Toi paletti kuumottais aika paljon, en vaan tiedä minkä laatuisia TF:n luomivärit on.

Hyvä kun muistutit Philosophysta! En olis itse muistanut lainkaan.

Hitto, tulee pitkä kauppalista kaverille. :D

.Nekku. kirjoitti...

Sitä Coastal Scentsin puuteria voi ostaa melko ison satsin kerralla, itse olen aina tilannut 1 oz (unssi, naula ???) paketin, maksaa jotain neljän dollarin pintaan. Suurempiakin löytyy.

Milla kirjoitti...

Kiitos! Hitto, pitänee ostaa sitten se Coastal Scentsin puuteri. Toi Fluff toimii kuin unelma, mutta toi pikkuinen purkki kyllä loppuu käytössäni alta aikayksikön. Jos noin halvalla saa sen CS:n puuterin, niin helkkari vieköön! Pakko siihen on sitten törsätä.

Mua pelottaa jo, miten mulle käy, kun veronpalautukset tulee... :D