Pages - Menu

4. helmikuuta 2012

Oh, how lovely

Sain Glitz&Glamin ihanalta Minnalta tunnustuksen... Kiitos siitä. :)



Tarkoituksena olisi...

1. Kiittää tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen blogi postaukseesi.
2. Kirjoittaa 7 faktaa itsestäsi.
3. Lahjoittaa tämä tunnustus 15 blogille/bloggaajalle.

Tämä tunnustus on pyörinyt jo niin pitkään kaikkialla, että en taida ihan 15 bloggaajaa saada kasaan. Mutta no first things first. Faktoja:

1. Olen eskapisti joillain tasoilla. Elelen omassa maailmassani aina välillä. 
2. Uskon vakaasti sanontaan: "Be the change you want to see in the world". Uskon siihen, että muutos lähtee yksilöstä ja jos tarpeeksi moni yksilö "herää", voi suuri muutos olla mahdollinen.
3. Ja joo, olen aikamoinen romantikko. :D
4. Olen meikannut ala-asteen viimeiseltä luokalta lähtien. Nykyisin suosin aika luonnollista ja omia parhaita puolia korostavaa meikkiä. Kymmenisen vuotta sitten oli ihan toisin. :D
5. Minua harmittaa hurjasti, etten päässyt kauneusbloggareiden miittiin. :( Vähävaraisena ei ollut matkoihin varaa, kirottu VR!
6. Seuraavaan kauneusbloggareiden miittiin yritän kyllä päästä, vaikka mikä olisi!
7. Minulta on useita kertoja kysytty, että olenko laittanut täytettä huuliini. EN OLE. Lisäksi kerran minua luultiin eräällä kirpparilla mallinukeksi. :D 

Taidan tämän tunnustuksen laittaa eteenpäin Sinisen pinnan Hellinille. 

Näin tänään. Fyrinnaen tilaus tuli tällä viikolla, laittelen swatcheja kunhan tässä kerkeän. En oikein osaa tehdä juuri mitään, kun jännittelen edelleen työpaikan takia. Maanantaina pitäisi saada tietää. Neljän parhaan joukossa olen jo! 

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja: