Pages - Menu

22. maaliskuuta 2012

Palautteen purkua

Anteeksi hiljaisuudesta! Ystäväni muutti ISOON asuntoon, ja olen nyt remppaillut siellä sekä auttanut toista ystävääni elämänsä järjestelyssä. Vaikka olenkin tällä hetkellä työtön, niin täytyy sanoa, ettei tekemistä puutu! Mutta nyt asiaan...

Yksivuotisarvonnan yhteydessä pyysin palautetta teiltä lukijoilta, ja sitä sain. Kiitos kovasti siitä!

Paljon tuli kiitosta blogini hömppämäisyydestä, siitä että tätä lukiessa saa aivot heittää narikkaan. Ja sehän on ollutkin koko ajan tarkoitukseni. Hömppää saa ja PITÄÄ olla elämässä, sillä jos liian vakavaksi menee, voi ahdistua ja nahistua. Se ei ole hyvä homma lainkaan. Joten kyllä, hömppälinja jatkuu vahvana, mutta väliin mahtunee myös pohdintaa hieman isoimmistakin asioista. Pääpaino kuitenkin tulee säilymään hömpässä.

Blogini nimi, All Them Shiny Things, viittaa elämän pikkuisiin, kimaltaviin asioihin, jotka osoittavat kuinka ihmeellistä elämä on. Miettikääpä nyt vaikka lumihiutaleita; niistä yksikään ei ole samanlainen ja ne ovat upeita kun niitä katsoo suurennettuina. Itselleni on ollut tärkeää muistaa ne pienet asiat elämässä, sillä varsinkin nyky-yhteiskunnassa tuntuu siltä, että jos et ole rikas, kaunis ja rohkea, niin elämäsi saattaa olla ihan turhaa. Mutta niinhän EI OLE. Elämä itsessään on jo niin suuri ihme, ettei sitä voi käsittää. Kaikki Ne Kimaltavat Asiat osoittavat sen joka päivä. Näinä päivinä itselleni on suurinta ihanuutta ollut lintujen laulu. Linnuthan laulaa jo kevättä. Se on upeaa. Ja maasta puskevat narsissin taimet ovat myös tuoneet hymyn huulille.

Korujani kiiteltiin myös. Ja kiitos siitä, korujen tekeminen on minulle terapiaa, minun taidetta. Varsinkin kynsilakkakorut ovat olleet mainioita luovuuden purkamiseen. Lisäksi on ihanaa, että olen saanut ilahduttaa myös G&G:n Minnaa yhdellä koruistani. Olen todella imarreltu siitä, että hän valitsi juuri minut tekemään korun blogigaalaa varten. Kiitos Minna! Ja niin, kynsilakkakorujahan minulta voi ostaa, sen kun kysyy vain :). Ne ovat kyllä myynnissä. Tällä hetkellä on vaan sellainen ongelma, että osaan on ilmaantunut pieniä ilmakuplia kun liima on reagoinut kynsilakan kanssa... Darn!

Ristiriitaisin palaute koski persoonallisuuttani. Jotkut kertoivat, että se tulee hyvin esiin, toiset sanoivat, että haluaisivat tietää enemmän. Olen vähän ihmeissäni tästä. Miten toisin lisää persoonaani esiin? Pitäisikö postata joku ”Kysy, niin Milla vastaa”- tyyppinen merkintä? Ehdotuksia?

Tutoriaaleja toivottiin myös. Rehellisesti sanottuna, tunnen olevani edelleen aika noviisi näissä meikkaushommissa, kun vertaa vaikkapa Karkkipäivän Sanniin, MustanKajalin Heidiin, Glitz&Glamin Minnaan tai Lazy Dynamiten .Nekkuun. Voin kuitenkin yrittää väsätä jossain vaiheessa pienen tutoriaalin. Eheeh...  

Kuviani kiiteltiin myös, kiitos siitä. Meikkikuvat joskus menevät vähän ns. perse edellä puuhun. Siinä on petrattavaa, mutta tuotekuvat ovat onnistuneet minunkin mielestä hyvin. Ei ole mennyt valokuvauksen opiskelu ihan hukkaan, hah!

Vuosi on mennyt nopeasti ja blogi on alkanut elää ihan omaa elämäänsä. 26 lukijaa on ihan riittävästi minulle, tosin uudetkin lukijat toivotan lämpimästi tervetulleeksi. 

Kiitos teille lukijat. On ihanaa tietää, että joku lukee hömppääni ja saa aivot samanlailla narikkaan kuin minäkin siinä samalla. :)

Ps. Käytiin tuossa vähän aikaa sitten taas koiruuksien kanssa lenkkeilemässä, ja nyt mä olen ihan rakastunut yhteen hurjimus-mäyrikseen. Ei vaan voi tällaisiin silmiin olla hullaantumatta...

Ei tee kyllä koirakuumeelleni hyvää olla tämmöisen ihanuuden seurassa. Hän on niiiiiiin ihana. Voih...

2 kommenttia:

Minna / Glitz & Glam kirjoitti...

Voi miten ylistävää puhetta... minä ihan häkeltyneenä luen. Kiitos kuitenkin.

Minä muuten olen tosi kiitollinen, että teit minulle näyttävän korun. :) Minusta ko. korussa on juuri aatetta gaalaan. Se on kynsilakkakoru, jonka on toinen kauneusbloggaaja minulle valmistanut. :) Uniikkia käsityötä. ;)

Btw, pidän sinun blogistasi, sillä olet fiksun ja syvällisen oloinen nainen. :) Itse pidän syvällisyydestä ja aatteellisuuksista. Ne kiehtoo ja vetoaa minuun. Jokainen meistä on paljon muutakin, kun mitä ulos näytämme ja siksi minua kiehtoo kaikki, jotka näyttävät hieman pintaa syvemmälle itsestään. :)

Milla kirjoitti...

Kiitos Minna itsellesi. :) Blogini perustin, että edes jossain voisin olla ihan hömppänä, sillä tuppaan vähän liian syvällinen olemaan IRL. :D Kyllähän tännekin tupsahtaa aina välillä jotain syvällistä, mutta pääpaino on hömpällä! :) Mutta niin, ulkokuori on vain ulkokuori, se mikä oikeasti merkitsee, on pintaa syvemmällä...