Pages - Menu

8. syyskuuta 2013

Korupostaus muuttokiireiden keskeltä

Heippa!

Kuten otsikkokin kertoo, täällä ollaan muuttokiireiden keskellä. Syyskuun lopulla uuteen kotiin, joten nyt on sitten ollut jo pari viikkoa operaatio "Elämän inventointi"- käynnissä. Voin kertoa, että olen löytänyt kosmetiikkaa, jota en ole nähnyt neljään vuoteen... Roskiin suoraan. Kaikesta turhasta tavarasta haluan eroon, SPR:n kirppikselle on lähdössä ainakin kaksi isoa pahvilaatikollista tavaraa. Haluan aloittaa puhtaalta pöydältä uudessa kodissani.

Olen kuitenkin kerennyt hieman kynsilakkakoruja väsäillä.. Kas tässä..

Kaksi riipusta, punaista, violettia, mustaa ja glitteriä. Oikeanpuoleinen meni
lahjaksi ystävälle. Toinen taitaa jäädä omaan käyttöön, ehkä.

Sormuksia, hankalaa löytää ainakaan Suomen nettikaupoista sormuspohjia, joissa
itse sormus-osa ei olisi juotettu jotenkin ihan vinoon tuohon osaan, mihin itse kapussi
liimataan. Pöh

Avaruusteemaisia sormuksia, vielä tekniikka hieman hakusessa näiden kanssa...

Kosmetiikan osalta olen ollut ostolakossa hetken, koska rahankäyttö on lähtenyt hieman käsistä. Tokihan sitten olen keksinyt muuta ostettavaa. Heavy Red- vaatepuljusta tilasin tämän ihanuuden. Reilu 112€ hulahti sinne sitten... ARGH. Saa luvan sopia tuo mekko minulle. No, nyt on aikaa vain pakkaamiseen, siivoamiseen ja töissä käymiseen, joten ei kerkeä ostoksiakaan enää tekemään.

Syksy on yleensä minulle sellaista aikaa, että keskityn kaiken uuden aloittamiseen. No, tänä syksynä on sitten uusi koti sisustettavana.Whii!

Nyt takaisin tonkimaan hyllyjä ja laatikoita, ja lajittelemaan tavaraa. Seuraava postaus sitten taas meikkihömppää, I promise!

Pus och kram.

Ei kommentteja: